SP Sport Maxx
Maksymalna przyczepność, pewność prowadzenia i przyjemność z jazdy. Opona do usportowionych samochodów.
KORZYŚCI
Doskonałe osiągi na suchych i mokrych powierzchniachZa wyjątkowym zachowaniem opony SP Sport Maxx na drodze stoi technologia Dunlop Touch Technology. Nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię opony mającą kontakt z podłożem. Przejście od jazdy na wprost do skrętu odbywa się bardzo płynnie, dając kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie w razie potrzeby. |
Znakomite hamowanie i przyspieszanieGumowa mieszanka sprawdzona na torach wyścigowych zapewnia lepszą przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach. Samochód lepiej reaguje na ruchy kierownicy, a droga hamowania się skraca. Mieszanka jest również bardzo trwała, co zwiększa żywotność opony. |
Wysoka odporność na zjawisko aquaplaninguOpona SP Sports Maxx bardzo dobrze zachowuje się w deszczu. Specjalne strefy bieżnika błyskawicznie odprowadzają wodę spod kół, zmniejszając niebezpieczeństwo aquaplaningu na zalanych deszczem drogach. |
TECHNOLOGIE
Specjalny system osadzania obręczyWzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia bardzo dużo informacji o drodze..Zalety Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy. |
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB)Technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych prędkościach.Zalety Doskonała stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. |
Ochraniacz Felgi (MFS)System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.Zalety Chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. |
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread)Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i progresywne reagowanie.Zalety Znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów. |
Podwójna mieszanka krzemionkiTa mieszanka poprawia zachowanie opony w trakcie przyspieszania oraz zwiększa jej odporność na zużycie eksploatacyjne.Zalety Doskonałe hamowanie i przyspieszanie; znakomite prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, odporność na zużycie. |