Dunlop Sp Street Response 2

Dunlop Sp Street Response 2

185/65 R15 92T XL

Udoskonalone właściwości na mokrej i suchej nawierzchni dla aut miejskich

6% krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu z poprzedniczką*

4% krótsza droga hamowania na suchej nawierzchni w porównaniu z poprzedniczką*

Niezawodne hamowanie

  • Opis

    StreetResponse 2

    Udoskonalone właściwości na mokrej i suchej nawierzchni dla aut miejskich


    KORZYŚCI


    Podwójne, szerokie rowki obwodowe

    Podwójne, szerokie rowki obwodowe pomagają w lepszym absorbowaniu wody z powierzchni drogi

    Krótsza droga hamowania na suchej nawierzchni

    Duża ilość krawędzi bieżnika zapewnia bardzo dobrą przyczepność i krótszą drogę hamowania

    Krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni

    Lepsze przyleganie opony do mokrej nawierzchni dzięki nowej, zaokrąglonej konstrukcji

    TECHNOLOGIE


    Specjalny system osadzania obręczy

    Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia bardzo dużo informacji o drodze..Zalety Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.

    Asymetryczny wzór bieżnika

    Asymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, że opona zapewnia lepsze prowadzenie i większą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.Zalety Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa odporność na aquaplaning.

    Ochraniacz Felgi (MFS)

    System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.Zalety Chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

    Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread)

    Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i progresywne reagowanie.Zalety Znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

    Bezszwowa opaska nylonowa (JLB)

    Technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych prędkościach.Zalety Doskonała stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.