Dunlop Sport Maxx RT 2

Dunlop Sport Maxx RT 2

225/40 R18 92Y XL MFS

  • Opis

    Sport Maxx RT 2

    Mistrzyni przyczepności oraz precyzji kierowania


    KORZYŚCI


    Lepsze czucie drogi i precyzja kierowania

    Zmniejsz ich średnicę i powłokę, aby były bliżej nawierzchni oraz oferowały większą precyzję prowadzenia.

    Lepsza przyczepność podczas pokonywania zakrętów na mokrej i suchej nawierzchni

    Większa wytrzymałość i sztywność dzięki lepszemu kontaktowi gumy z nawierzchnią oraz lepsza przyczepność na zakrętach

    Krótsza droga hamowania, szczególnie przy dużych prędkościach

    Krótsza droga hamowania przy dużych prędkościach dzięki zoptymalizowanej geometrii zwiększającej sztywność klocków bieżnika

    TECHNOLOGIE


    Spłaszczony profil bieżnika

    Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni oraz zapewnia większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.Zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, znakomita stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

    Asymetryczny wzór bieżnika

    Asymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, że opona zapewnia lepsze prowadzenie i większą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.Zalety Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa odporność na aquaplaning.

    Ochraniacz Felgi (MFS)

    System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.Zalety Chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

    Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread)

    Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i progresywne reagowanie.Zalety Znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

    Bezszwowa opaska nylonowa (JLB)

    Technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych prędkościach.Zalety Doskonała stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.