Sport Maxx RT 2
Mistrzyni przyczepności oraz precyzji kierowania
KORZYŚCI
Lepsze czucie drogi i precyzja kierowaniaZmniejsz ich średnicę i powłokę, aby były bliżej nawierzchni oraz oferowały większą precyzję prowadzenia. |
Lepsza przyczepność podczas pokonywania zakrętów na mokrej i suchej nawierzchniWiększa wytrzymałość i sztywność dzięki lepszemu kontaktowi gumy z nawierzchnią oraz lepsza przyczepność na zakrętach |
Krótsza droga hamowania, szczególnie przy dużych prędkościachKrótsza droga hamowania przy dużych prędkościach dzięki zoptymalizowanej geometrii zwiększającej sztywność klocków bieżnika |
TECHNOLOGIE
Spłaszczony profil bieżnikaOpony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni oraz zapewnia większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.Zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, znakomita stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni. |
Asymetryczny wzór bieżnikaAsymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, że opona zapewnia lepsze prowadzenie i większą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.Zalety Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa odporność na aquaplaning. |
Ochraniacz Felgi (MFS)System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.Zalety Chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. |
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread)Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i progresywne reagowanie.Zalety Znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów. |
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB)Technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych prędkościach.Zalety Doskonała stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. |