Michelin Pilot Sport Cup 2

Michelin Pilot Sport Cup 2

255/40 R17 98Y XL

Ponad 50% więcej okrążeń w krótszym czasie(1) dzięki zastosowaniu technologii opracowanych dla wyścigów wytrzymałościowych

    • Większa wytrzymałość i trwałość na torze(1)
    • Krótsze i bardziej wyrównane czasy okrążeń na suchym torze(1)
    • Większe bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni(2)
  • Opis

    Opona opracowana na tor wyścigowy i dopuszczona do użytkowania na szosie

    TECHNOLOGIA


    Technologia dwóch mieszanek Bi-Compound

    > Wyjątkowa przyczepność na suchej nawierzchni

    > Bardziej wyrównane czasy okrążeń na suchym torze Rozmieszczenie dwóch różnych mieszanek gumy na wewnętrznej i zewnętrznej stronie bieżnika Strona zewnętrzna: elastomer z mocnych łańcuchów molekularnych zapewniający dużą przyczepność, szczególnie w ciasnych zakrętach Strona wewnętrzna: sztywniejszy elastomer zapewniający precyzyjne kierowanie pojazdem i kontrolę toru jazdy

    Technologia Track Longevity 2.0®

    > Wolniejsze tempo zużycia zewnętrznego barku

    > Wzmocnione zewnętrzne barki Dla większej wytrzymałości i trwałości na torze

    Głębszy bieżnik

    Przyczepność na MOKREJ nawierzchni:

    > Przesunięcie granicy aquaplaningu

    > Większe bezpieczeństwo na MOKREJ nawierzchni

    > Bieżnik głębszy o +20%

    a

    Warunki użytkowania


    Opona MICHELIN Pilot Sport CUP 2 jest oponą na tor wyścigowy (typu semi-slick), która spełnia wymogi prawne dopuszczające ją do stosowania na drogach publicznych.Opona została specjalnie zoptymalizowana pod kątem użytkowania na suchym torze. Podczas jazdy po mokrej nawierzchni toru lub drogi, gdzie występuje ryzyko wystąpienia aquaplaningu, należy odpowiednio do panujących warunków dostosować styl jazdy poprzez zmniejszenie prędkości i pozostawienie włączonych systemów bezpieczeństwa.

    W celu zapewnienia właściwej kierowalności pojazdu na torze i drodze, stanowczo zaleca się montaż kompletu 4 opon MICHELIN Pilot Sport Cup.

    Zalecenia przed jazdą na torze

    • Sprawdź stan opon, szczególnie pod kątem zużycia i uszkodzeń

    • Stopniowo rozgrzej opony do odpowiedniej temperatury, pokonując kilka okrążeń z umiarkowaną prędkością

    Po jeździe na torze i przed powrotem na drogę

    • Zawsze sprawdzaj stan opon, aby mieć pewność, że ich użytkowanie na drodze jest bezpieczne i zgodne z obowiązującymi przepisami prawa o ruchu drogowym

    • Przed regulacją ciśnienia odczekaj do ostygnięcia opon

    • Dostosuj ciśnienie w zimnych oponach zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu

    • Upewnij się, że układy bezpieczeństwa, wspomagania kierownicy i monitorowania ciśnienia w oponach są włączone

    ZALECENIA DOTYCZĄCE CIŚNIENIA W OPONACH

    Ciśnienie do jazdy na torze dla większości samochodów*

    Zimne opony

    • Napompuj opony MICHELIN Pilot Sport Cup 2 na przedniej i tylnej osi do ciśnienia od 1,7 bara (24 psi) do 1,8 bara (26 psi)

    • Nie wolno jeździć na oponach z ciśnieniem poniżej 1,5 bara (22 psi) Gorące opony

    • Optymalne ciśnienie robocze opon MICHELIN Pilot Sport Cup 2 na przedniej i tylnej osi wynosi od 2,3 bara (33 psi) do 2,5 bara (36 psi)

    • Nie wolno jeździć na rozgrzanych oponach z ciśnieniem poniżej 2,0 bara (29 psi) Użytkowanie drogowe

    • Należy dostosować wartość ciśnienia w zimnych oponach do zaleceń producenta samochodu

    * Niniejsze informacje odnoszą się do większości samochodów najczęściej stosowanych na torach wyścigowych, m.in. Audi R8, BMW M3 E90 / E46 / F80, Porsche GT3 / GT3 RS / 911 Carrera / Boxster / Cayman, Renault Megane RS, Subaru Impreza / WRX / BRZ

    W przypadku innych marek samochodów, w szczególności pojazdów o większej masie, lub w celu zasięgnięcia bardziej szczegółowych informacji prosimy o odwiedzenie strony www.michelin.pl

    UWAGA!

    • Jeżeli opony MICHELIN Pilot Sport Cup 2 nie będą użytkowane przez dłuższy czas, należy je zdjąć z pojazdu (wraz z kołem) i na czas przechowania zmniejszyć wartość ciśnienia o połowę.

    • Opony należy przechowywać w czystym i suchym pomieszczeniu, z dala od bezpośredniego światła słonecznego, w temperaturze powyżej 0°C (32°F) lub zgodnie z zaleceniami zawartymi w dokumentacji technicznej opon lub zamieszczonymi na stronie internetowej Michelin.

    • Nie wolno używać, przechowywać ani przenosić opon MICHELIN Pilot Sport Cup 2 w temperaturze otoczenia poniżej -10°C (14°F).

    • W niskiej temperaturze mieszanka gumy może ulec spękaniu a komponenty opon mogą ulec zniszczeniu, co może prowadzić do obniżenia ogólnych osiągów opon.

    • Nie wolno używać opon z widocznym spękaniem, pęknięciami lub uszkodzeniami boków lub bieżnika. W razie jakichkolwiek wątpliwości należy skontaktować się z przedstawicielem technicznym-handlowo Michelin.

    • Podczas intensywnej i długotrwałej jazdy na torze opona i karkas mogą ulec uszkodzeniu na skutek regularnego najeżdżania opony na krawędzie łączeń poszczególnych odcinków toru.

    • W przypadku długotrwałego najeżdżania na krawędzie lub przełomy (lub wypadnięcia z toru) zaleca się sprawdzenie stanu wnętrza opon. W tym celu konieczny jest demontaż opon z felgi i zlecenie specjaliście sprawdzenia ich stanu pod kątem ewentualnych uszkodzeń na zewnątrz i wewnątrz.

    • Każdorazowo po zjeździe pojazdu do boksu i przed powrotem na tor zaleca się przeprowadzenie wizualnej kontroli stanu opon.




255/40 R17 98Y