Opona opracowana specjalnie dla seryjnie produkowanych samochodów sportowych oraz pojazdów tuningowanych, o ultrawysokich osiągach
Skonstruowana w oparciu o doświadczenie nabyte podczas wyścigów wytrzymałościowych, by dostarczać najbardziej ekscytujących wrażeń z jazdy!
KORZYŚCI
Bezpieczeństwo nawet w najbardziej wymagających warunkach• Droga hamowania na mokrej nawierzchni krótsza nawet o 3 metry(1)
• Technologie opracowane dzięki 15. z rzędu zwycięstwom w 24-godzinnym wyścigu Le Mans |
Najlepsza kierowalność na suchej nawierzchni• Nr 1 pod względem kierowalności na suchej nawierzchni
• Najszybsza opona świata |
Opracowana wspólnie z Porsche, BMW M i Ferrari |
TECHNOLOGIA
OPASANIE TWARON ®Opasanie Twaron® gwarantuje większą stabilność opony przy bardzo dużych prędkościach. • Dzięki zmiennym naprężeniom, opasanie zaciska czoło bieżnika bardziej niż barki opony. • Siła odśrodkowa jest efektywniej opanowywana, a nacisk na podłoże jest rozkładany jeszcze bardziej równomiernie. |
BI-COMPOUND – TECHNOLOGIA PODWÓJNEJ MIESZANKI• Innowacyjne rozmieszczenie 2 różnych mieszanek gumy na wewnętrznej i zewnętrznej stronie bieżnika. • Strona zewnętrzna: unikalny, wzmocniony sadzą elastomer opracowany specjalnie na 24-godzinne wyścigi Le Mans. Rezultat: ekstremalna wytrzymałość nawet na najostrzejszych zakrętach. • Strona wewnętrzna: elastomery najnowszej generacji przecinają film wodny i zapewniają wyjątkową przyczepność dzięki przyleganiu do najmniejszych nierówności nawierchni. |
VARIABLE CONTACT PATCH 2.0Przyspieszając ostro na prostej i wchodząc w zakręt z dużą prędkością wciąż dysponujesz optymalną przyczepnością. • Mimo tego, że kształt powierzchni kontaktu opony z podłożem zmienia się na zakrętach, to obszar gumy pozostający na nawierzchni pozostaje taki sam. • MICHELIN Pilot Super Sport została opracowana przy użyciu programów do symulacji cyfrowej stosowanych w aeronautyce i przemyśle motoryzacyjnym. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych narzędzi, siły nacisku w konsekwencji i temperatury rozkładają się równomiernie na całym obszarze kontaktu opony z podłożem. |