Serwis został założony w 2000 roku, a w lutym 2008 roku dołączył do Euromaster - europejskiej, wiodącej sieci warsztatów specjalizującej się w serwisie opon i lekkiej mechaniki.
Serwis posiada 4 stanowiska dla samochodów osobowych wyposażone w profesjonalne urządzenia oraz samochody serwisowe, dzięki którym możliwa jest obsługa wszelkich imprez motorowych.
Serwis specjalizuje się w dystrybucji i serwisie opon, również opon sportowych. A dzięki doświadczeniu i wysokich kwalifikacji pracowników, klient może liczyć na profesjonalną poradę techniczną i pomoc w ich doborze. Dodatkowo świadczone są usługi nacinania i naprawy opon oraz obsługa czujników ciśnienia TPMS w kołach.
W ofercie serwisu znajduje się szeroka gama oraz usługi prostowania felg.
Usługi związane z mechaniką obejmują kompleksowy serwis: amortyzatorów, hamulców, geometrii, klimatyzacji oraz wymianę żarówek, akumulatorów, oleju, a także diagnostykę komputerową. Prowadzona jest sprzedaż bagażników dachowych.
W kwietniu 2009 roku niezależna firma audytorska SGS przyznała nam Certyfikat Zgodności Euromaster, który potwierdza dostosowanie metod i standardów pracy pracowników do procedur wyznaczonych przez sieć Euromaster. Ponadto, Euromaster Auto-Beskidy co roku przechodzi audyt jakości, którego potwierdzeniem jest Certyfikat Jakości Michelin, świadczący o wysokiej jakości wykonywanych usług oraz profesjonalnej obsłudze klientów.
Dzięki systematycznemu udziałowi w licznych szkoleniach oraz kilkuletniej obsłudze RMSP i uczestnictwu w rajdach zaliczanych do Mistrzostw Europy, a także współpracy z renomowanymi zespołami przygotowującymi samochody klasy WRC, takimi jak: Kronos Racing, Grifone, Future World, Erwin Weber Sport stale są podnoszone kwalifikacje pracowników serwisu Euromaster Auto-Beskidy.
Mając pierwszy raz problem z komunikatem na tablicy kokpitu samochodu Hyundai i30 o niskim ciśnieniu w jednym z kół wyposażonym w "inteligentny" wentyl powietrza zwróciłem się z prośbą o poradę, gdyż optycznie 4 koła miały jednakowy kształt wybrzuszenia... wówczas jeden z pracowników na poczekaniu dokonał sprawdzenia ciśnienie w 4-ch kołach, kiedy to okazało się, że we wskazanym kole brakowało zaledwie 0,2 bara. Pracownik czynność tę wykonał w tzw. "gratisie" i dodatkowo udzielił szerokich wyjaśnień jak funkcjonuje system kontroli ciśnienia w samochodzie tej marki. OBY WSZYSTKIE SERWISY SAMOCHODOWE TAK TRAKTOWAŁY KLIENTÓW !
Niby wszystko ok, ale cena mnie trochę zaskoczyła- wymiana 4 opon 17' - 50 PLN za koło + mycie felg 5pln + czyszczenie z poprzednich wyważeń +5pln. Tym bardziej, że iw ma wysokiego sezonu, wcześniej było jak wszędzie. Nie polecam. KN
Jak zawsze fachowo. Panie z biura na 6
Spoko serwis, fachowcy minus taki że za każdym razem samochód trzeba zostawić, w moim przypadku żadnej usługi nie wykonają na poczekaniu